wtorek, 28 grudnia 2010

Coco po drugiej stronie popu.

              Muzyka Pop kojarzy się ludziom przede wszystkim z Britney Spears, Rihanną czy Madonną, oraz większymi lub mniejszymi gwiazdkami MTV, czyli z typowo komercyjną mieszanką. W tym zalewie czasem naprawdę trudno znaleźć coś naprawdę wartego uwagi. Przeglądając różne gazety niejednokrotnie natknęłam się na nazwę „I Blame Coco”. Dopiero za którymś razem zatrzymałam się przy niej na dłużej- i całkiem słusznie. 
              Coco ma dwadzieścia lat i tak naprawdę nazywa się Eliot Paulina Sumner. Na dodatek, jest córką Stinga. Dziewczyna od dziecka gra na gitarze i komponuje piosenki. Dwa miesiące temu ukazał się jej debiutancki album „The Constant”, który zbiera naprawdę dobre recenzje. Nic w tym z resztą dziwnego- zachrypnięty, rockandrollowy głos w połączeniu z płynnymi popowo elektronicznymi melodiami tworzy świetny mix. Wystarczy przesłuchać kawałka Quicker , Selfmachine  albo Party bag.  Nie ma tu przesady, a przy piosenkach równie dobrze można bawić się na imprezie jak i popijać samotnie gorącą herbatę przy oknie. Co cieszy jeszcze bardziej, Coco skupia się na muzyce a nie na skandalach i gwiazdorzeniu (chociaż ma przecież do tego wspaniałe predyspozycje).  Jeśli o mnie chodzi, najbardziej przypadł mi do gustu duet z genialną Robyn, Caesar.
             „The Constant” to zdecydowanie jeden z lepszych debiutów roku 2010.  Płytę można kupić w znośnej cenie 35 złotych, natomiast przesłuchać kilku piosenek można na  www.youtube.com/user/iblamecoco  


3 komentarze:

  1. nooo ja się zachwyciłam jak tylko usłyszałam singiel kiedyśtam, co prawda całej płyty jeszcze nie słuchałam, ale muszę nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, ale nie dzięki. Przesłuchałam polecany przez Ciebie kawałek, ale nie zachęcił mnie on nawet, do poszukania jakiegoś innego w sieci. Ot, przeleciał sobie i haraszo.

    Coco dziękujemy, zapraszamy Gogola na salony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Gogol... Cyganie jedni :P Jak za długo słucham wąsatego, to mnie boli głowa.

    OdpowiedzUsuń